2014年11月16日 星期日

東海堂抹茶卷蛋




最近行過地鐵站的東海堂,見到大大張 poster 映住個綠茶卷蛋,就好似之前我响一家日本蛋糕店試食過的一樣。話說我每次經過這間日本蛋糕店都忍不住走過去(扮)試食(恐怕店員都認得我),而它又 keep 住放幾個試食杯杯在櫃檯,好誘惑我!不過一百五十元對我來講唔屬於一個卷蛋的價錢,所以我堅持罷買,同自己講,就等下次生日先至可以買!

哈,見到這個一模一樣的卷蛋在東海堂發售,再看看價錢,一百廿八元,可以接受喎!其實只是便宜了廿幾蚊,嘻嘻 ⋯ 我仲同方老闆講,而家隨隨便便買個磅裝蛋糕都要一百幾十啦 ,呢個唔算貴喇 ⋯



它到底沒有令我失望啊,淨係睇個包裝就知係好野,盒內蛋糕仲用銀色錫紙包住,很矜貴。



蛋糕有很濃郁的抹茶味,中間的 cream 是用日本牛乳加抹茶粉打成,吃進口裡每一淡都是抹茶的芳香,好食!日本蛋糕店? 我不用再"試"食你喇。


沒有留言:

張貼留言